VolcanoOP

Mám nápad na nový obsah/ I have an idea for new content

Česká verze: Mám nápad na nový obsah který by mohl pomoct Ylands a mne osobně by to neskutečně bavilo. Zkuste to zvážit. Napadlo mne, co takhle tu hru trochu oživit bojem. Přidal bych více monster, aby bylo proti čemu bojovat. Také bych rád uvítal bosse. Nějaký úkol který by vedl třeba k bossovi a bylo by jich alespoň 5 různých. Dostaly by jste z něho dobré věci a další. Více ostrovů a větší. A hlavně nějaké pevnosti, doly, hrady a další věci na průzkum právě třeba s těma bossama. Mohlo by tam být více střelných zbraní a vylepšení na ně typu zaměřovač, tlumič, vetší zásobník a další. Dobré by bylo třeba zvážit i nějáký příběh lehčí nebo tak něco právě s těma bossama a do toho zakomponovat právě i ty úkoly. Třeba najdi tohle a tohle a pak zabí tohle a tak. Dále mne napadlo třeba sbírat artefakty a poté otevřít nějaké speciální dveře co něco ukrývají což by se do toho příběhu také mohlo hodit. Lepší stavění a třeba by na konci hry mohl být nějáký finální boss. Prostě abych to shrnul dohromady tak by hře pomohl přidat monstra, více zbraní, příběh a hlavně BOSSE. Prostě něco v tomhle smyslu tak to prosím zkuste zvážit a něco i pokud se zalíbí přidat. Jen taková poznámka. Monstra by neměli být jen přetvořená zvířata ale i něco prostě co je monstrum a to stejné platí i pro bosse ale to už nechám na vás. Děkuji moc za přečtení a doufám že odpovíte. ?

English version: I have an idea for new content that could help Ylands and I personally would enjoy it incredibly. Try to consider it. I was wondering what to do with the game a little bit of a fight. I would add more monsters to fight against. I would also like to welcome the boss. Some task that would lead to a boss and there would be at least 5 different. You would get good things out of him and more. More islands and bigger. And above all some fortresses, mines, castles and other things to explore just with the bosses. There could be more firearms and upgrades to them such as sight, silencer, larger magazine and more. It would be good to consider a lighter story or something with the bosses and incorporate the tasks. Maybe find this and this and then kill this and that. Furthermore, I thought to collect artifacts and then open some special doors that hid something that could also fit into the story. Better building and maybe there could be some final boss at the end of the game. Just to sum up it would help the game to add monsters, more weapons, story and mainly BOSSE. Just something like this so please try to consider it and something even if you like to add. Just a remark. Monsters should not only be reshaped animals but also something that is a monster and the same applies to the boss but I leave it to you. Thank you so much for reading and I hope you answer. =)

Děkujeme za feedback. V dnešním Dev Diary něco podobného, byť v omezené míře oznamujeme, tak na to jukněte: 

Jinak takovéto komplexnější hry právě necháváme na fantazii 'Creators', kteří dokáží někdy divy a v našem Editoru po trochu zkoušení jdou udělat vskutku divy ?

• Like 1