Jump to content

bures.peter

Registered User
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About bures.peter

  • Rank
    Advanced Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. bures.peter

    On game start

    I will try it. Thank you 😉
  2. @Adam Snellgrove @NaruTheHuman Po delší době jsem opět narazil na problém a chtěl bych Vás poprosit o pomoc. Toto se stane (pouze v editoru), protože nemám povolený tým hráče (který je vytvořený a zadaný jako testovací - Kingdom) A ačkoli pokud se pokusím v editoru nové hry tento problém nasimulovat, nedokážu jej replikovat. To mi po (při nepovolení) znemožňuje týmy využívat, protože se nový hráč respawne na random respawn pointu, místo na předem určeném místě, kde naběhnou všechny scripty. Potřebuji, aby se nedal tým volit mimo povolené speciální místa (aby nešlo změnit roli např. při každé jednotlivé smrti, nebo při zapnutí hry) tímto způsobem: (navíc to ukazuje chybně roly a tým...) Ale abych mohl týmy nadále využívat (kvůli budoucím scriptům a friendly fire)' Zkusil jsem to vyřešit tak, že týmy vypnu a přiřadím je k hráči scriptem - to funguje¨, hráč tým skutečně dostane a hra s tím dokáže pracovat, ale hráč se spawnuje naprosto random a já nevím, jak bez týmů určit spawn point při začátku hry... Zde se omlouvám za diletantismus, ale skutečně nevím, jak z toho ven. Pokud tedy mohu požádat o pomoc, pak jak určím, kde se má hráč spawnout jako 1. spawn, bez týmů a rolí? To by asi situaci vyřešilo. Typuji, že to souvisí s tím errorem, který jsem posílal. Předem Vám děkuji za odpověď.
  3. bures.peter

    On game start

    Please, is there any possibility to check (event) "when player start game on screen"? There are common logics "On Game Start; On Create; On Awake; On Movement End; On Rotation End, but no one check "if player load screen". So if you want add event start on screen load, you have to use "wait script" and divine how long player will load game screen. 10 sec.? 8sec.? 18 sec.? Sorry for my bad english and thank you for your help
  4. bures.peter

    Dev Diary #139 - New Menu

    Can you upload more screens please? I can´t wait!
  5. bures.peter

    Move water

    Will be possible to move game logics in the future? It would allow creators many possibilityes for creations...
  6. Super! Díky moc 😉
  7. Ano – přesně tak. Na screenu to jde i lehce vidět. Mám označený „boiler“ – což je „global storage“ a je neviditelný, ač v pozadí jde vidět start point i částicové efekty, které jsou normálně viditelné, protože jsem jejich viditelnost nezrušil. Navíc, ten neviditelný global storage (boiler) je po označení úplně někde jinde, než kde jsem ho původně umístil. S global storage zmizely i další, jako třeba jmenovka, aktiváční oblast (hořeniště), či entity storage. Zmiňovaných částicových efektů a start pointu se to nijak nedotklo. Mapu jsem přiložil v příloze, Vám se to zobrazuje normálně? Ještě doplním. Když jsem ty dotčené scripty zkopíroval na jinou mapu, zůstaly bugnuté i tam. Kdyby bylo potřeba cokoli doupřesnit, ještě se ptejte, rád upřesním ještě lépe
  8. In my game - game logic set to "invisible", but not at all. In additional position is set in no real position... Game map attached If you need more info, ask me in czech language please 😉 Pokud je nutné upřesnění, prosím v českém jazyce 😉 BUG REPORT.rar
  9. @Adam Snellgrove Prosím Vás - chci se jen zeptat. Zkoušel někdo tu mou mapu a zmíněný bug? Neptám se na to, zda to někdo teď hned zrovna opravuje, ale pouze na to, zda to bylo shledáno jako bug a zda se ví, co s tím. Zajímá mě to pro to, jestli mám odložit práce na všech AI a vydání mého 0.6.5 patche jen třeba o týden, o dva posunout a nebo je pro opravu nutné čekat až do patche 1.5, protože to je pro mě opravdu velmi podstatné zdržení a mohl bych se tak věnovat jiné části hry a pokusit se to vyřešit alespoň nějak - provizorně. Což by sice byla zbytečná práce, pokud by se to dalo opravit jen nějakým rychlým způsobem, ale alespoň bych mohl vydat patch mé hry 0.6.5 s vědomím, že AI budou až třeba někdy v mém patchi 0.7 / 0.8 apod. a mezitím by hra byla aktualizována o to, co už hotové mám. Pokud by se čekalo až do patche 1.5, jsem nucen na mapu vložit jen nějaké agresivní "neutral" entity, jako třeba bandity, vlky, medvědy apod. Předem díky, Pokud to není možné jednoduše zjistit, nějak mě jednoduše odbyjte 😉
  10. bures.peter

    Blueprints

    Who are "non-editor" players?
  11. In my game i try make attack pets only by command, but command does not work corretly. If i go into trigger zone, pets only stay, on second enter pets run away, on thirt enter pets stops again and on fourth enter, pets attacks me. I delete all zones, trigers, script and entities and upload this (bugged?) world PS: In new (empty) world command work correctly on first entering world test.rar
  12. Please, rebuild NPC "counter" attacks. If player attack hostile NPC, NPC under attack only stay and do "ah, ah, ah...." ... omg WHY NPC´s under constant attack only stay and look´s at me?! Why NPC only stay and can´t attack too? (After 5-30s of player damaging, NPC make a step or two and start attack too)
  13. I use "stun efect" 😉 This ability is create like "Assassin ability - Stun" in my game "Sky battlegrouns"
  14. bures.peter

    Dev Diary #137 - Future Editor Improvements

    Absolutely fantastic! Thanks! (custom control is best!!!)
  15. bures.peter

    Potion effects

    I talk about similar "add stun effect" through script.
×